Selasa, 6 Julai 2010

GERAM KE TAK GERAM.....????

assalamualaikum....hehehhe...lamer jugak aku menyepikan diri....ni semua angkara menyiapkan final report aku + mencari ketenangan (cuti2 malaysia la konon) hahaha + aku malas nak update....hahahhaha.....n kali nie alang2 dah ter'loggin' ke dlm kancah blog aku nie....ader la satu story nak mory kat korg kan.....(ey ape ak merepek nie)...hahahha...korang penah dengar tak kes kawan makan kawan...kawan tikam belakang la....penah???bagus la kre nye korg nie up 2 date la...tak ler kuno sgt...hahahha...tp yg pasti nya bukan aku nak cter pasal tu....hehehhe....aku nk cter pasal member aku...biase la student kalo tgal satu bilik mesti timbul mcm2 masalah...yg gado sebab merampas pakwe roomate sndri la...(ish3 duniawi)..paling kerap aku dgr gdo pasal tak ngam dgn member roomate sebab gado la budak nie suka wat sepah kat bilik....(tu selalu budak2 OM ke AC..seng cter yg takder kje studio)...nak2 pulak sebilik dgn budak studio...maner tak bilik bersepah...eleyh dyorg pun satu..phm la skit...kte duk kolej free..dapat duk kolej tu pun kre bersyukur la....fhm r dgn budak2 kos studio nie(cam aku la..tp aku tak pengotor wei..tulun skit)...tp aku pun kekadang agree gak dgn budak management nie...maner tak nyer budak2 kos studio pun nak wat keje agak2 r...dah wat sepah kemas balik...nie tak dah hbs submit dy leyh biar je keje2 dy bersepah kat bilik..maner roomate tak baran....kan3...masalah skunk nie biler aku nak cter pasal kawan aku nie????hahhaha

ok la cerita bermula bergini.......
ader member aku nie...duk bilik 3 org...dy dgn lg sorg tu satu kos...yg lg sorg tu budak ID...kre tiga2 budak studio la...nak dipendekkan cter...budak nie lawa giler.....aku tak nafikan tuhan berikan kecantikan fizikal pada dy (subhanaAllah)....muka ala2 mix skit...katernye mix indonesia..katernye la...member aku pun percaya la....jge ati beb!!!...budak nie malas g studio...dy suke wat kje kat bilik...so korg bayangkan la...bau spray mount tu kre dah sebati dgn roomate dy (kalo sesiape yg tak tau spray mount tu ape...adalh sejenis pelekat/gam yg digunakan untuk melekat mountingboard or segala jenis bahan...bentuk lebh kurang cam spray kat rumah korag tu...yg duk spray dinding tu..bau boleyh dikategorikan seperti minyak gas...)...kat dlm bilik tu la dy bantai potong mounting board...bina model dy yg cam haram tu kan....(kureng je aku ni kan..hehehe)..sape tak bengang..!!!!kalo wat keje kemas balik takpe gak..ni tak cukup tempat dy..tempat member aku pun dy bantai wat sepah...ADDOI!!!gler teruk budak nie....kekadang member aku tu siap baik ati tolong kemas kan brg dy...sebab tgk dy cam haram malas nak kemas kan...member aku citer...dy tak kesah pun kalo yg dy buat sepah tu sisa mounting board..so papehal sapu then buang tong sampah sudey..ape susah(tak susah dy cakap..kalo aku la...dy ingat aku cleaner ape!!!)...ni tak cukup dgn tu dy boley plak mkn (mkn tak ingat..nak pakai sudu) pastu polistren yg ader sisa mknn tu dy biar berkepuk kat ats meja dgn sudu yg dy pakai tak pernah basuh....haram jadah jugak budak nie...






nak lagi teruk boley plak ulat sampah..(iaitu sejenis ulat seakan berbentuk cacing berwarna puteh..cara ulat itu berjalan amat menggelikan) berjalan dri atas meja ke lantai...memang tak boleyh bla.....(org kalo dr kecik dah dimewahkan,,gtu la upenya)...KO GLE!!!BILIK MEMBER AKU TU DAH MCM TEMPAT PEMBUANGAN SAMPAH BAUNYA..TAK TAHAN.....sian gak kat member aku nie...ader jugak member ak ckp..kekadang member aku ternampak dy dgn laki..besok tukar laki lain plak..besok dating dgn laki lain plak...raser nak tergelak pun der gak ble nampak budak laki tu..maner tak nyer...laki dah confirm2 cr yg lawa...tp dy tak tau perangai budak tu....harap muka je lawa tp PENGOTOR NAK MAMPOS!!!!PEMALAS SEMUA CUKUP!!!!!GERAM JE AKU DENGAN DY!!!...




naseb tak sebilik dgn aku...kalo tak mau ader budk kne sepak terajang dgn aku...(cakap je aku nie.buat takut....hehehhe)..aku pun tak fhm la..umo dah makin tue...ader jugak perangai mcm nie....aku dgr member aku duk 2 minggu je kat situ..pastu dy mohon tukar bilik...dy ckp dy tak tahan tgk bilik...dy jd tension...dgn bau lg..nak2 bulan pose bokeyh tak pose siap isap rokok lg...memang tidak ler.....dy ckp sendri dy tak nak bersubahat...dy kne kuar dr bilik tu....sampai tempat dy nak sembahyang pun tak der....angkara bilik dah mcm tongkang pecah...ish3..kesiannnnn...

Tiada ulasan:

MESYUARAT TERGEMPAR!!!!


ShoutMix chat widget