Rabu, 7 Julai 2010

PART 6.....SENIOR KE?????

Salam semua.....sejak kebelakangan nie rajin pulak aku meng'update' blog aku nie kan....thanx 2 all blogger yg sudi terbacer blog aku nie......aiiii.(mengeluh tabiat yg tidak patut diamalkan)..pejam celik aku dah pun menjadi senior kepada adik2 aku....senior ke?????senior la jugak walaupun aku mcm part1 (awet muda la katakan..hak tuih!!!)....sebenarnye kalo nak dibandingkan practical dgn blaja....besh lg practical....even aku stress bekerja..tp tu hanya waktu offc hour (senang cter waktu pejabat la)....mlm aku dah boley layan bola ke o ape yg patut la..tak pun aku boleyh la beribadat lebey skit (hbs blaja tak leyh beribadat lebey la?..hehhe)...lg satu ..lepas offc hour je aku tak yah nak pikir kerja2 aku yg tak baper nak banyak tu kan......tak mcm blaja...kelas nak start pukul 8 pg...hbs belum tentu pukul 5..kekadang dah nak senja tu la bru nak hbs....asar aku pun jd lambat (dyorg tak tau ke?..melambatkan sembahyang tu kan tidak elok..(.yo yo oooo je kan..selame nie mcm tak pernah je aku melambatkan sembhyg..tertinggal sembhyng pun aku pernah..tp tu atas alasan tertentu k..bukan sengaja...hehehhe)...tp nak wat camner dah aku dpt time table camtu...nak2 plak untuk sem ni aku der kelas mlm...adddoiiiii!!!!!lg streeeesss..aku tak suke kelas mlm nie...cz mlm la aku nk pulun wat asssgmnt o final project aku....(mcm la buat..tah2 lyn FB memanjang)..ikikikiki.....


yang pastinya...part 6 nie memang menggerunkan aku...cz nie last sem aku kne fight untuk maintain aku nyer result...amin.nak2 plak mgu nie aku dgr briefing dr lec semua...huh!!!berpeluh aku dgr..banyak betol kerja....nie kalo tak arrange betol2 mau kne repeat(nauzubillah..jauhkan la)...belum blaja lg...dgr baru..dah stress...nak2 plak lec yg mcm2 perangai...hemmmmm...(ingt kte je ke penat...lec lg pening layan kerenah student yg tah pape nie)....btw aku doa2 sangat semoga aku dapat grad taun nie...dan maintain aku nye result....hopefully..amin...sekian tu je lah warkah pada petang ini...cz lepas nie aku ader tanggungjawab yg perlu dilakukan....(assngment daaa)....astalavista bebeh!!!!!ngee~~~

Tiada ulasan:

MESYUARAT TERGEMPAR!!!!


ShoutMix chat widget