Jumaat, 23 Julai 2010

ego kepala keras........ego tak leyh jumpe dgn kepala keras....hak tuihh!!!

salam daa.....submission hbs aku pun hbs.....hbskan mase la....mengdap blog aku 24.89 hrs.......kalo laptop ak nie boleyh berkata2 pasti dy ungkapkan....

"wey mak cik ko nie tak reti letih ke....aku dah lemau badan2 aku dokkkk picit selalu...urut sekali sekala boley rrr...ini hr2 mau jd zombi aku"

aku peduli ape....sbb isu masalah yg timbul skunk nie..lappy aku memang tak boleyh berckp.....len la kalo dy berckp...bukan aku setakat benti membuat blog je...laptop aku nie...agak2 dah sampai laut cina selatan agaknye.....gerun aku....laptop berpuaka!(org kater kalo bende berpuake kne campak kat laut..so aku pilih la laut cina selatan...sekurgnye dy jauh dr malaysia..ape ak merepek daa.)..


sume org kepala dy keras...tp tak sume org keras kepala.....kalo dpt membr yg keras kepala...sume dy ckp nk betol je....sampai kan berkenaan hukum agama...setelah ditegur pun masih nak menegakkan pandangan dy yg dah trg2 salah...ish3...x trima pendapat org tu satu la....nie dosa memesong kn ajaran islam... sape nak tanggung...diri sendri gak...mcm kisah nie.....twinkkkkk~

minah A:wei ko dah ambik wuduk kan...asal baring lintang pukang je ak tgk....ke ko memang nak ambik wuduk lg nie....?(lintang pukang=sekejap mengiring sekejap melentang)


minah B:maner ader la....tdo tak batal kan wuduk la....(jwpn nak confident..aku tau dy sekolah agama...tp dy sekolah agama tak bermakne ilmu dah cukup...bukti nya kte dpt tgk sendri...)


minah A:aku tau la tdo tak batalkan wuduk...tp kalo dah tdo sekejap mengiring sekejap menenlentang...maner tak batal nyer....ish...

.
minah B:maner ade la....(tak leyh terime pendpt org lg...nk menegakkan benang yang basah jugak)


minah C:betol la wei..mana boleyh(loghat kedah)


minah A:ha betol3....

minah B:tak der la(aku memang pantang betol kalo salah masih tak mau mengalah...cukup pantang!!!!.)


minah C:lantak dy la...dy nak ikut ajaran dia sendri...(ambik ko sebijik!!!!).....................................................

kalo nak tau.....

http://palletrohani.blogspot.com/2010/04/ustaz-kazim-elias-perkara-yang.html



- Perkara yang membatalkan wudhuk;
   *tidur tidak tetap papan punggung
   *apabila bersentuhan lelaki dengan perempuan
   *apabila menyentuh kemaluan hadapan atau belakang
  
- Perihal hukum berwudhuk dengan menyapu khuf dan stokin
- Larangan melakukan dosa untuk mendapatkan pahala
- Permasalahan dalam menentukan arah kiblat
- Mengambil berat akan kehidupan ahli keluarga

masih x percaya lagi...aku bukan ape...kalo tak tahu ckp je la tak tau....jgn confident sgt dgn bende yg kte sendri tak pasti...kalo ragu2 ckp je tak tau...jgn nak tunjuk hebat dpn org lain...sebb org yg lebih tahu akan gelak kan atas kebodohan kte menegakkan benang yg basah....:)

Tiada ulasan:

MESYUARAT TERGEMPAR!!!!


ShoutMix chat widget