Rabu, 7 Julai 2010

BOLA ITU BULAT...WORLD CUP 2010.....




hehehhe..bertemu kte kembali...kali nie aku raser excited sgt nak cter sumthing kat korang......hahahhha....(excited tak2x??)..korang pun tau dah baper hr demam bola telah menyerang negara kte..(demam tak???tak demam buat2 demam la)....aku yg pelik nyer...org kte(termasuk aku la jugak..heheh)..kalo bola start pukul 2.30 pagi...mater tu senang je nak terbukak kan...siap kunci jam lagi...kalo pegi kerja(bg yg berkejaya)..takde plak nak kunci jam.....dan mase2 demam bola ni la...kte dapat tgk gelagat manusia...yg pegi kerja pukul 1 tgah hari la (itu aku..hehhe)..yang punch kad dr kuning jd merah la...(tinggal nak cat jd warne hitam plak...black list)ape..dy ingat ofis tu moyang dy punye..(wah mcm aku bos la plak....)...tp nak wat camner..bos sendri pun masuk lambat...ape kejadahnye....hehehhe...yg penting bukan itu yg aku nak cerita....hehehhe...

sape2 yg mengikuti perlawanan bola dr awal sampai la ni...boleyh nampak ketara...pasukan maner yg membuat semua org terkejut dgn penampilan teams untuk world cup taun nie...(wei ape yg aku tulis nie...aku pun tak fhm)...maksud aku...banyak pasukan2 favourite yg kte jangkakan ke final telah pun kalah di awal2 perlawanan...sungguh mengejutkan...perancis italy la yg paling teruk sekali....padahal dyorg ader sejarah kemenangan sebelum nie...sungguh memalukan....yg paling mengejutkan ..brazil yg tewas dengan belanda baru2 nie....sian kat dunga..terpaksa berhoneymoon ke danga bay untuk menenangkan diri...hahahha(aku suke sebb itu adalah matlamat aku untuk memastikan SPAIN akan ke final..hehhe..biase la..peminat spain...)..tp yg paling sedih sekali...pasukan fav aku lagi satu ..(ARGENTINA)..tewas dengan germany..4-0 kot....sedih jugak menerima keputusan tersebut...bukan men suke lagi dyorg kutuk2 aku...(sebab argentina dah kalah)...tp aku memang tak nafikan germany men mase tu memang terbaik..(dy pun terkenal dgn kehebatan benteng dy kan)..peliknye..mcm maner germany boleyh kalh dgn serbia sebelum nie....memalukan kan je...(sebenarnye aku pun malu gak..cz SPAIN kalah dgn swiss..hehhe)..nak wat camner BOLA TU KAN BULAT...bukan setiap mase kte akan berada diatas.....huhuhu...aku tgk pasukan yg cikai2 pun dah bgus men..(kureng je kan ayat aku nie...)...mcm uruguay..paraguay....jepun....dan mcm2 lagi...yg pasti jepun hr tu kalah dgn maruah (support asia beb!!!)..menang penaltikan dyorg...(sian tgk jepun teams...menangis kot)...ape pun tak saba nak tunggu perlawanan SPAIN vs GERMANY PG BESOK...walaupun aku 50-50...tp masih mengharapkan SPain membuat keajaiban...(ini semua ramalan sotong punyer pasal)...hihihihih...ok la..aku chow dulu..later aku update lg cter yg besh2..besh ke????hehehhe...ok la dr takder :P

aku letak gambar favourite team aku je...yg len korg letak ler sendri kat blog korang...hahahhahhahah

Tiada ulasan:

MESYUARAT TERGEMPAR!!!!


ShoutMix chat widget