Sabtu, 1 Mei 2010

PENCEROBOHAN PICAGARI

Assalamualaikum...firstly(ayat nak mcm buat essay BI daaa)...aku nak ucapkan thanx kepada member2 aku yang tak jemu-jemu nak promote dy punyer blog ...bukan tu je dyorang la yang telah menyebabkan aku terjebak dalam melakukan kegiatan halal nie...walaupun pada mula nye aku cam wat tak layan je kan...nak2 blog aku tengok blog2 member aku nie cam besh je kan...hahahhaha(kre kne pakse la nie)...Tanggal 30 mei 2010 bermula pencerobohan picagari ke dalam blog ini...dalam blog ni la aku akan keluarkan segala story mory...sedih...seram...lucu...geram...n yang seangkatan dengannye(kot)hehehhe...ape2 pun aku cube untuk memenuhi wilayah ini selagi hayatku masih ada...kte tengok dan lihat sampai ble aku bole bertahan untuk sentiase men'Update' blog aku ini...worait!

Tiada ulasan:

MESYUARAT TERGEMPAR!!!!


ShoutMix chat widget